♥♥ #Gafimmers ♥♥

Ahad, 16 Ogos 2020

Iftar Kimcy & The Majistret

Dear Blog,


Setelah beberapa bulan atau tahun,
Aku tidak menaip sepanjang yang boleh,
Kita aku kembali semula ... 

Tidak hanya itu hampir berapa tahun jugak,
Aq tidak join mana- mana event yang melibatkan, 
Seorang yang bernama Afiq Hakim Ahmad atau Akim & The Majistret (ATM) atau Akim Ahmad. 

Kini, first atau mungkin last event yang aku join disebab selepas ini aku sendiri tidak tahu bila, masa n tempat yang akan aku join event beliau.

Alhamdulillah, walaupun tidak melibatkan diri atau tidak berkesempatan untuk join event beliau tapi seorang yang bernama Akim Ahmad tetap mengenali. Ingatkan masa jumpa beliau dkt Melaka untuk kovokesyen kakak. Kebetulan pulak duduk 1 hotel dengan team Akim. Masa itu ada perlawanan bola sepak yang melibatakan ramai artis. Pada masa itu pun dah start jarang join event sebab busy dengan life. Tapi seorang yang bernama Akim tetap mengenali peminat beliau. 

First event Akim yang aku terlibat. Sebenarnya susah untuk libatkan diri dalam event mana2 artis pada waktu malam (tak mana2 artis jugak lah) sebab aq mmglibatkan diri untuk event akim je. 


Photo Family 

Akim And The Majistret (ATM) 
Zimi, Akim, Freddy & Gjie

Akustik Inilah Cinta - Akim & The Majistret at Iftar Kimcy & The Majistret


Akustik Ladida - Akim & The Majistret at Iftar Kimcy & The Majistret



Cantik - Shahrul Kamal at Iftar Kimcy & The Majistret




Disebabkan event ni buat time bulan puasa . So, ada lagu Raya jugak dari mereka. 

Selamat Hari Raya - Akim Ahmad x Shahrul Kamal x Dr Hafiz Zainal at Iftar Kimcy & The Majistret

 

Suasana Hari Raya - Hafiz Zainal at Iftar Kimcy & The Majistret 






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...