♥♥ #Gafimmers ♥♥

Rabu, 4 Disember 2013

"Masih Mencintainya" by @Papinka_Band

Dear Blog,

Setelah lama ku tidak menulis blog,
Last menulis blog pada 03 Oktober 2013
Itu last saya meulis blog pasal diri saya .
Selepas itu saya senyap tidak menulis blog

Kerana tidak ada "something" nak diceritakan .
Tetapi hari ini saya start menulis blog semula,
Kerana saya fikir ada banyak benda yang
Saya nak ceritakan .

Untuk First update selepas lama x update .
Mesti pelik dengan tajuk di atas kan .
Sebenarnya tajuk itu merupakan
Tajuk lagu dan nama penanyi lagu tersebut

Mungkin ada yang tahu n ada yang tak tahu.
Dengan kewujudan lagu ini
First saya dengar lagu ini
Di Suria FM .

Selepas dengar terus saya cari lirik dan tajuk lagu
Bila saya cari .
Saya suka sebab tajuk lagu sesuai dengan lagu tersebut .

Mungkin saya lambat dengar atau tahu lagu ni
Maklumlah biasanya lagu "CINTA"
Biasanya di putarkan di radio Suria FM
Sebab apa Suria FM
Suria FM kan ada segmen CINTA

Bagi saya lagu ini mempunyai
Maksud yang sangat mendalam .
Serius giler.
Suka sangat dengar lagu ni .
Dapat rasakan lagu ni seperti sesuai sahaja dengan diriku ini
Bila dengar je lagu dapat rasanya
Yang saya berada di tempat itu

Sejujurnya first dengar lagu ni
Hampir mengeluarkan air mata
(hampir je tapi tak keluar lagi pun)
HeHeHe

Sebab dapat rasakan lirik yang sangat mendalam
Sebab tu boleh emo sikit .
Tapi sejujurnya lagu ni memang sangat2 best
Mungkin sebab sesuai dengan saya

Untuk yang baru dengan lagu ini
Cuba dengar dan hayati lirik lagunya .
Adakah awak sependapat dengan saya
ATAU
Sebaliknya .

Lirik lagu ---> 

Jika teringat tentang dirimu
Berlinang air mataku
Ku rindu saat-saat bersamamu
Kasih sayangmu padaku

Kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu

Aku selalu mendoakanmu
Agar kau bahagia
Bersama dirinya selamanya

Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia

Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya

Kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu

Aku selalu mendoakanmu
Agar kau bahagia
Bersama dirinya selamanya
wooo wooo

Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia

Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya

"Masih Mencintainya" versi Lirik 



"Masih Mencintainya" versi Official Video

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...