LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Isnin, 23 Julai 2012

Pratikal Minggu 4

Dear Blog,



Diam x diam dah hampir sebulan saya pratikal di
LOULpop Studio & Art Gallery.
Tingal 2 bulan je lagi ...
Untuk habizkan pratikal ni :)

2 bulan juga saya tidak jumpa kawan2
Di seperjuangan di tempat lama ...
Rindu sangat dengan dorang ...
Apa khabar dorang agaknyakan ...
Harap doran gsihat - sihat ...
Dan boleh menjalani ibadah puasa :)

Tak lupa juga pengajar & Kakitangan di tempat study dulu ...
Apa lah kroan gbuat sekrang ...
Sihat ke korang ...
Apa perkembagan korang ...
Mcam mana sekrg tempat tu sejak kita orang x de ...

Al-Fatihah juga untuk 2 kakitangan di tempat study saya ...
salah seorang merupakan pengajar marin ...
Seorang lagi merupakan juruteknik di tempat study ...

Semoga Allah mencucuri rahmat ke atasnya :) Aminnn ...

Ucapan : Semoga kita berjumpa lagi :)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...