♥♥ #Gafimmers ♥♥

Khamis, 2 Januari 2014

Tahun 2013

Dear Blog

Tahun 2013
Merupakan tahun yang mempunyai banyak kenangan
Kenangan Manis terutamanya
Kenangan Pahit ?
Ada ke di tahun 2013
Mungkin ada dan mungkin x ada
Sebab saya hanya ingat kenangan Manis di tahun 2013

Event ---> Gafimmers Karok3m 
Tarikh & Hari ---> 09 March 2013 (Sabtu)

Saya telah join event GAFIM_mers di Red Box, Sogo
Event pertama yang saya join dan
Yang entah ke berapa di anjurkan oleh GAFIM :)

First time dapat jumpa Akim Ahmad dan
Berkenalan dengan adik dan kawan - kawan baru
Di dalam fan club yang sama :)
Sangat - sanagt enjoy waktu tu <3 nbsp="" p="">
Seperti      
 dan ramai lagi 
*Sorry yang mana x tag atau tak di sebutkan :) 

Adalah beberapa ahli yang sempat di "snap" 
Itu pun masa nak balik lah sebuk nak bergambar 
Hehehehe
Tapi ada yang di antara mereka tidak dapat "snap" gambar 
Seperti Jijah, Dira, Jiha, Kak Jo, Kak Rengs, Syuk dan ramai lagi :) 

*** Video Edit ---> Gafimmers Karaok3m 2013

Event ---> Celebrate Belated May 
Tarikh & Hari ---> 29 Jun 2013 (Sabtu) 

Event ini pun sangat - sangat best .
Walaupun tidak melibatkan artis :)
Event ini Hanya melibatkan ahli fan club sahaja
Ahli Fan club yang mana nak join .
Sila kan join :)

Gurlz Birthday bulan May ---> Saya, Dira, Jiha, Syuk, Kak Rengs

*** Untuk Event ni . Tiada video edit :)

Event ---> Open House Forteen
Tarikh & Hari ---> 17 Ogos 2013 (Sabtu) Bersamaan 10 Syawal 

Event pertama yang saya join dan
Yang entah ke berapa di anjurkan oleh Forteenagersfan .

Di event Forteen saya dapat tengok yang
Ahli - ahli mereka mempunyai banyak group
Tapi sangat menyeronokkan .

Walaupun tidak dapat bergambar
Bersama dengan  
Tapi tetap gembira
Kerana dapat tangkap gambar with ahli yang lain
Seperti   &  

Cuba sayang untuk gambar bersama tiga jejaka 

Yang mempunyai ramai peminat . 
Gambar dari  & 
Adalah gambar yang "Blur" .

Boleh di kategorikan gambar yang
Sangat tak cantik lah
Tetapi tidak pada gambar   
Kerana gambar saya with beliau sangat jelas dan cantik
Walaupun ada gambar candid di situ :) 


Di event tersebut pun ada jumpa  &  
Tapi gambar mereka jugak tidak cantik 
Dalam erti kata lain pun "Blur" jugak . 
Ada jugak artis lain seperti Alif Hadi dan Pelakon "Oh My English"
Tetapi tidak dapat bergambar bersama beliau .


Kerana masa beliau sampai saya sudah pun balik . 

Di sebabkan ada event family pada malam tersebut 
So, tidak boleh balik lambat . 

Apa pun Thanks kerana sudi ambilkan gambar saya dengan mereka
Walaupun gambar tak cantik :)
Thanks but no Thanks sebenarnya 
Sebab gambar tu tidak jeles pun . 

Tapi tak apa lah daripada tak ada langsungkan . 
Sekurangnya ada lah jugak kenangan with mereka 
Kecuali Izzue Islam sebab gambar tiada 

Oh ye, Di awal blog ini ada di selelit kan 
Kenangan Pahit kan . 
Apa yang saya ingat .
Kenangan Pahit itu cuba ini je 
Saya tak pasti samaada 
Ada lagi tak kenangan pahit 
Dalam Tahun 2013 

Kenangan Pahitnya adalah 
Saya dan seorang lagi akak 
Kena marah dengan salah seorang Ahli FanClub Forteen 
Iaitu Forteenagers . 
*Tak perlu sebut nama dia . 
Takut dia terasa je :) 
Maklumlah saya tak tahu siapa yang rajin atau kerap
Membaca atau membuka blog saya ini 

Apa yang berlaku .
Mak gadis tersebut marah dekat saya dengan seorang lagi kawan,
Mak dia marah sebab anak dia balik lambat dan balik dan balik, 
Mengunakan teksi bukan penggangkutan Awam . 

Apa yang saya tahu daripada "My Friend" bahawa 
Akak tu dah ajak dia balik . 
Tapi dia yang tak nak balik lagi .
Akak tu tak kisah pun dia balik awal atau lambat 
Sebab akak tu datng situ dengan menggunakan kenderaan sendiri
Bukan seperti dia yang menggunakan kenderaan awam .

Bukan itu sahaja . 
Dia boleh tipu "Family" dia yang dia g open house rumah akak tu . 
Suka suka kau je nak g open house rumah akak tu .
Klau apa jadi dekat ko macam mana . 

Ko tak fikir ke semua tu . 

*** Video Edit ---> Open House Forteen 2013
p/s : Nasihat untuk dia ---> Jangan susahkan orang lain . TQ  
 Event Forteen ni banyak betul yang nak di ceritakan hehehe :)

Event --->Prank Birthday Aril 
Tarikh & Hari ---> 15 November 2013 (Selasa) 

Untuk pertama kali jugak saya join event Aril Lovers
Event ini merupakan event "Prank Birthday Aril"
Yang berlaku di Pizza Hut, Ampang Park (klau tak silap)

Event ini Dira atau Jiha yang ajak saya join :)
Mula segan jugak .
Maklumlah first time join event AL'S
Tapi perasan malu itu hilang bila
Saya sangat serasi bersama mereka yang datang :)
Syukur sangat - sangat . 

Sebenarnya ada dua Event "Prank Birthday Aril"
1) Yang buat oleh AL"s 
2) Yang di buat oleh AL's dan 
Berkerjasama dengan MeleTOP & Astro & ERA :) 

Untuk "Prank" yang pertama 
Tidak menjadi . Sebab apa .
Biarlah kami yang datang je yang tahu .
Sebab klau nak cerita dekat sini pun panjang .
HeHeHe

Untuk "Prank" kedua .
Menjadi sangat - sangat .
Sebab pihak sana Interview .
Dia kata dia x boleh klau orang libatkan
Pasal kerja .
Memang "Dia" akan marah
Ada pihak yang datang dia cakap .
Banyak yang potong :)
Kiranya menjadi lah tu kan .
HeHeHe :)

*** Video Edit ---> 

Event ---> Sesi Ramah Mesra With "Hero" & "Heroin" Kampung Girl 
Tarikh & Hari ---> 21 September 2013 (Sabtu) 

Saya x tahu lah sama ada ini event atau bukan
Tapi bagi saya ini merupakan Event
But bukan di anjurkan oleh pihak Gafim
Di anjurkan oleh pihak Karya Seni sendiri :)

Untuk event kali ini .
Ini merupakan 1st time saya
Berjumpa dengan "Heroin"
Kampung Girl  iaitu Nad Zainal
Selama ni tidak pernah .
Berjumpa dengan beliau .

Event Nadzlovers  pun saya tidak pernah join lagi :)
Belum tiba masa & hari yang bersesuai
Sebab tu tak pernah join lagi :)

Untuk event kali ini .
Ini merupakan 2nd saya berjumpa dengan
"Hero" Kampung Girl iaitu Akim Ahmad
1st saya jumpa di event Gafim di KL

Sangat2 seronok bila berjumpa dengan
"Hero" & "Heroin" Kampung Girl .
Maklumlah dah lama sangat tidak
Berjumpa dengan Abam tersayang .
Last jumpa beliau di Event Gafimmers Karok3m 2013
Pada bulan 09 March
Bila di kira tambah, tolak, darab & bahagia hampir 7 atau 8 bulan jugak lah
Tak dapat berjumpa dengan beliau :)
Dan sangat "excited" bila dapat
Berjumpa dengan "Heroin" Kampung Girl :)
Buat pertama kalinya saya jumpa beliau .

Apa yang boleh saya cakap .
Nad Zainal seolah seperti seorang gadis yang sangat comel
Sebab beliau rendah dan comel sangat .
Macam cinderella pun ada hehehe .
Akim Ahmad ?
Tak payah cakap
Sentiasa nampak hemsem dan macho
HeHeHe

Selain dapat jumpa "Hero" & "Heroin" Kampung Girl .
Dapat berjumpa dengan ahli fan club yang
Sudah lama tidak dapat jumpa .
Dan ada diantara mereka baru kenal dekat sana .
Tapi ada diantara mereka dah kenal .
Maksud kenal dekat event Gafim :)

Ini dia gambar - gambar With Artis <3 nbsp="" p="">


1) GAFIMMERS KAROK3M 2013 


2) OPEN HOUSE FORTEEN 2013 


3) OPEN HOUSE FORTEEN 2013 


4) OPEN HOUSE FORTEEN 2013 


5) OPEN HOUSE FORTEEN 2013 


6) OPEN HOUSE FORTEEN 2013 


7) SESI RAMAH MESRA WITH HERO & HEROIN KAMPUNG GIRL 


8) SESI RAMAH MESRA WITH HERO & HEROIN KAMPUNG GIRL 


9) SESI RAMAH MESRA WITH HERO & HEROIN KAMPUNG GIRL 


10) PRANK BIRTHDAY KHAIRIL AZAM

Ini pulak gambar With Fan Club 


1) GAFIMMERS KAROK3M 2013 


2) CELEBRATE BELATED MAY 


3) CELEBRATE BELATED MAY 


4) CELEBRATE BELATED MAY 


5) PRANK BIRTHDAY ARIL  


6) SESI RAMAH MESRA WTH HERO & HEROIN KAMPUNG GIRL 


7) SESI RAMAH MESRA WTH HERO & HEROIN KAMPUNG GIRL 


8) SESI RAMAH MESRA WTH HERO & HEROIN KAMPUNG GIRL 


9) SESI RAMAH MESRA WTH HERO & HEROIN KAMPUNG GIRL 






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...