♥♥ #Gafimmers ♥♥

Khamis, 12 Disember 2013

Thanks 4 follow back

Dear Blog,



11.12.13
Adalah tarikh yang sangat
Bermakna bagi saya
Bermakna yang macam mana?
Bermakna sebab

Akhirnya, MR. AkimAhmad follow back di twitter
Setelah lama saya menanti dan menunggu
(sama dah macam lagu beliau)
Untuk dapat follow back dari dia
Akhirnya dapat gak
Berbaloi penantianku selama ini :)

Ada gak mention dia suruh follow back
Tapi still x dapat
Semalam mention untuk follow back
Terus dia follow back

Banyak kali gak suruh dia follow back
(tapi x sampai 10 kali pun)
Jarang mention dia suruh follow back
Mungkin 2 or 3 bulan
Sekali mention untuk follow back

Tak tiap-tiap hari lah
Mention suruh follow back
Tapi x sangka dia follow back :)

Bak kata Adik Dira
"sape rajin semakkan mention dia hari2 cam akk mmg dia polowbek."
Tapi saya bukan mention setiap hari.
Klau saya #Instarepost pun
Saya just tulis #AkimAhmad #InstaRepost
Post Facebook, twitter & Tumblr

Adakah beliau dapat itu semua .
Walaupun tak tag nama beliau

p/s : Selepas ini @instagram pulak ...
HeHeHe

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...