♥♥ #Gafimmers ♥♥

Jumaat, 3 Mei 2013

PERSAHABATAN ?

Dear Blog,





Kadang saya tertanya - tanya
Adakah saya masih menganggap Dia sahabat
Setelah apa yang Dia dah lakukan kepada saya

Jujur,
Memang saya nak anggap Dia sahabat
Tapi bila fikir-fikir balik
Boleh ke saya terima atau
Dalam erti kata lain
Maafkan
Semua perbuatan Dia

Memang orang akan tanya ...
Semua orang pernah buat salah
Tapi kenapa Dia tak pernah nak maafkan saya

Dengan membuat mcam itu
Seolah2 Dia tidak maafkan saya

Walaupun Dia tak tunjuk
Tapi
Cara Dia
Boleh membuatkan saya terfikir

Teruk sangat ke saya
Sampai sanggup Dia buat mcam tu
Terhadap saya

Saya juga Manusia biasa
Yang mempunyai perasaaan
Seperti manusia lain

Haiwan pun ada perasaan
Inikan Manusia seperti saya  :)

Dia buat mcam tu membuatkan
Saya susah untuk maafkan Dia

Mungkin boleh,
Tapi mengambil masa yang lama untuk maafkan Dia :)

*Hanya luahan perasaan :)







Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...