♥♥ #Gafimmers ♥♥

Ahad, 31 Mac 2013

#TerimaKasih Semua

Dear Blog,


First sekali nk Syukur, Alhamdulilah kerana saya telah berjaya . :D

Sebenarnya saya just masuk #GafimContest
Hanya suka - suka & mencuba nasib sahaja .
Sebab bila pihak penganjur kata
Hadiah misteri menanti yang menang

Tipu lah kalau saya cakap tak nak menang kan
Dan ada juga pasang niat nak menang
Tapi tidak menaruh harpan
Untuk menang
Kerana
Takut kecewa pulak bila tak menang 

Dan saya tidak ada sebarang target LIKE pun .
Dan tujuan juga untuk tahu masuk #GafimContest
Hanya untuk tahua  hadiah misteri
Yang diberikan oleh Akim Ahmad
Kepada Pemenang #GafimContest

Bila tengok x ramai yang masuk #GafimContest
Saya cuba memasang target LIKE
Sebanyak 300 LIKE
Tapi tak sampai pun 300 LIKE cuba dapat 260 LIKE je

Tapi tetap bersyukur dan Alhamdulillah

Dikesempatan ini juga saya mengucapkan #TerimaKasih kepada semua rakan - rakan laman facebook yang sudi LIKE Gambar #GafimContest ---> Klik ini

Thanks juga kepada Adik Yana & Adik Amirah
kerana promotekan link #GafimContest akak
Dekat kawan Facebook adik .
Akak hargai sangat adik dan #TerimaKasih banyak
Kerana tolong akak .

Thanks juga kepada Shahril Haikal (Fakim Fear Factor)
Kerana promote di Group Gerakan Penyokong Afiq Hakim (GAFIM)

Thanks juga kepada Dira Cool'z (Athiha Nadirah)
Kerana promote di laman twitter .

Thanks kepada semua yang tidak mengenali & yang mengenali
Kerana sudi LIKE gambar #GafimContest
LIKE anda sangat2 bermakna buat saya .

Yang LIKE & PROMOTE link #GafimContest

Lagu dari IamNEETA iaitu #TerimaKasih


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...