♥♥ #Gafimmers ♥♥

Ahad, 30 September 2012

Syukur Alhamdulillah & Tq LOULpop Studio :)

Dear Blog,









Akhirnya, tamat juga 3 bulan pratikal di LOULpop Studio & Art Gallery ...
Walaupun pratikal di sana tak banyak event atau program  ...
Tapi ada juga 3 or 4 event yang saya dapat join ...

Event tersebut adalah :

1) myHarapan (07 Julai 2012)
2) SIFE Malaysion National 2012 (14 - 17 Julai 2012)
3) MTV #KisahYangTerindah by Harris Alif (01 Ogos 2012)
4) MTV #DiaLydia by Klangit Band (08 September 2012)

Semua event yang saya join saya bersama Nur Faten Amalia Rosli II 

Event Pertama

Event ni saya baru je start pratikal ...
Tak sampai seminggu pun saya pratikal ...
Saya di hantar oleh boss untuk pergi ke Gerik, Perak ..
Program itu berlangsung di Perak

TUGASAN :
Di sana saya dan kawan saya ditugas untuk menjaga booth ...
Menceritakan apa yang LOULPOP  tawarkan :)

Event Ke-2

Event ini dalam 2 minggu saya pratikal
Event ini berlangsung di PWTC
Selama 4 hari bermula hari Sabtu sehingga Selasa .
Program ni melibatkan seluruh UNIVERSITY

TUGASAN :

Sebagai pembantu je :)

Event Ke-3 

Event ni saya dah sebulan pratikal .
Event ini berlangsung pada hari bersekolah dan pada bulan ramadhan .
Sangat seronok dan mencabar buat event pada bulan ramadhan.
Pengalaman saya dapat masa buat event ni .
Saya tahu mcam mana dorang buat MTV lagu .

Harris Alif adalah JUARA dari program Idola Kecik 4 ...

TUGASAN :

Menjaga bahagia music .

Lagu Kisah Yang Terindah



Event ke-4 

Event yang ke-4 ni sama dengan event yang ke-3 ...
Cuba event ke-3 tu artis Harris Alif ...
Tapi event ke-4 ni dari Klangit Band ..
Event ni awal bulan september . bulan terakhir saya pratikal :)
Syukur saya sempat join shooting ni ..

Klangit Band  dulu popular dengan lagu SESAL MERDUA
Sekarang single terbaru DIA LYDIA ...

TUGASAN :

Ditugaskan mengambil gambar Behind The Scenes (BTS)
Bahagia music



Ini event ini gambar saya tangkap ada 3 tempat yang berlainan

Korang pilih lah nk tengok mana satu ...
Cuba dkt blog x semua gmbr saya maksudkan

1) Facebook Saya (saya copy & paste daripada fb loulpop)
BTS Muzik Video Dia Lydia - Klangit Band

2) Facebook Loulpop (gambar asli)
BTS : Muzik Video "Dia Lydia" - Klangit

3) Blog
Shooting MTV Klangit #DiaLydia

Akhir kata dari saya ...

Terima Kasih kepada semua krew-krew LOULpop Studio & Art Gallery
Khairul Hazwan (Boss) | Farra Olivia | Mohamad Azmie Sulaiman

p/s : Sorry klau ada nama tak ada :)



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...