♥♥ #Gafimmers ♥♥

Sabtu, 1 September 2012

Merdeka 55

Dear Blog,





Dah lama x tulis blog...
Rasa rindu pulak nk tulis blog ...
Last tulis blog sebelum Raya ...

Blog time tu ...
Wish #raya :) 

Untuk kali ni blog di tulis pasal MERDEKA pulak ...

Saya ingin ucapan Selamat Hari Kemerdekaan yang ke - 55 kepada semua warga Malaysia ...
Semoga Malaysia terus cermelang untuk menghasilkan mutu or kualiti manusia di bumi ini ... 

Di kesepatan ni juga saya terlalu merindui saat saya bersekolah Menengah dahulu...
Time itu sahaja yang saya berpeluang untuk sambut Merdeka ...

mmg sya rindu sangat2 time tu ...

saya ingat lagi lagu yang WAJIB ada setiap kali sambutan sekolah mesti lagu dari Faizal Tahir (FT)

lagu ape lagu ini 


dah x tahu ape yg nk tulis ... maklumlah dah lama x update :) 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...