♥♥ #Gafimmers ♥♥

Ahad, 5 Ogos 2012

Cemburu ?

Dear Blog,


Hari ni saya update blog 2 kali...
Pada waktu yang sama ...
Entah lah ...
Saya tak tahu kepada saya boleh terfikir nk update blog pasal benda ni ...

Pasal benda ni saya dah cerita dekat BFF saya ...
TQ BFF kerana memahami BFF mu ini ...
Saya cuba untuk cari kekuatan untuk tulis blog pasal benda ini ...

Perkara 1 & 2 dalam blog sebelumnya yang bertajuk MANUSIA ...
Untuk post kali ni ...

Perkara 3 ::

Saya dah pernah cuba untuk lupakan ...
Tapi still x boleh untuk aku lupakan ...
Saya sendiri tak tahu dah mcam mana nk lupakan dah ...

Setiap kali saya terbaca mesej - mesej awk dengan dia...
Saya teringat mesej - mesej lama awk dengan dia ...
Membuatkan saya sangat sedih ...

Tengok dari tarikh mesej - mesej tu dihantar ?
Mmg dah lama ...
Tapi still msih berbekas di hati ini ...
Walaupun mesej - mesej itu dah lama ...

Saya tak tahu apa sebabnya atau motifnya ...
Awak pangil dia mcam tu ..
Andaian saya ::
Adakah awak masih SAYANG atau CINTA dia lagi ?
Tapi klau awak SAYANG dah CINTA dia ...
Kenapa awak couple dengan saya ...

Saya ras daripada saya sakit hati dengan perasaan ni ...
Lebih baik saya lepaskan awak dengan dia ...
Mmg saya berat utk lepaskan awak ...
Sebab saya sayang awak ..

Lagipun awak x mcam ex - ex saya yang lain ...
Tapi daripada saya sakit hati tengok or ingat benda tu...
Lebih baik saya lepaskan awk dengan dia ...
Semoga awak bahagia dgn dia itu doa saya ...

Awak ada ckp saya pun ramai yg saya chat ..
Tapi ada ke chat saya yang membuatkan awak rasa sedih...
Seperti mana awak buat dekat saya ...

Saya rasa x sampai mcam tu sekali saya chat dengan kawan2 saya ...
Selagi saya boleh tahan ...
Saya akan jaga hubungan ini ...
Tapi sampai 1 tahap saya x leh than ...

Sorry saya terpaksa lepaskan awak kepada dia ...
Supaya hati & perasaan saya sakit ...
Walaupun berat utk saya lepaskan ...
Tapi saya akan cuba ...

Daripada saya sakit hati ...
Lebih baik saya lepaskan awak ...
Sekiranya saya lepaskan awak ...



Ucapan Saya utk awak ...
Semoga Awak berbahagia bersama beliau ...

Saya harap benda ini tidak akan terjadi ..
Ketika saya buat blog ini saya telah menitiskan air mata ...
Jujur first time saya baca mesej2 tu saya sedih sangat ...
Orang yang pertama saya cerita dkt BFF saya ...

Kenapa perempuan mudah sangat cemburu ?
Mungkin sebab hati perempuan lembut ...
Sebab tu kot Perempuan mudah cemburu

Untuk Lelaki :
Adakah betul ayat ini ?




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...