♥♥ #Gafimmers ♥♥

Ahad, 22 Julai 2012

♥ Mohammad Fitri ♥

Dear Blog,


Kalau tgk tajuk post kali ni ...
Mmg lain dari yang lain ...
First time tulis blog & post tjuk special utk dye ...

Diam x diam dah lama aq berpisah dengan dye ...
Berpisah dkt sini bukan putus yeah..
Jangan salah fham lak ...
Berpisah maksud dkt sini ...
Tak jumpa ...
Tak jumpa pulak maksudnya ...
Tak keluar bersama ...
Tak keluar bersama bermaksud ...
Bukan keluar berdua tapi ramai - ramai dgn kawan - kawan yang lain :)

Dah malas nk tulis panjang2 ...

To MOHAMMAD FITRI BIN AMALUDIN

TERIMA KASIH awk...
Dalam ramai - ramai ex couple saya ...
Saya dapat rasakan awk yang paling terbaek ...
Terima Kasih kerana menyayangi saya
(tak tahu lah betul ke tak)
Terima Kasih kerana sayang saya
(tak tahu lah betul ke tak)
Terima Kasih kerana menjaga saya
(tak tahu lah betul ke tak)
Terima kasih kerana risaukan saya
(tak tahu lah betul ke tak)
Sengala - galanya TERIMA KASIH ...

Mesti korang terfikir knp ada byak perkataan
"(tak tahu lah betul ke tak)"
Saya tulis mcam tu sebab saya sendiri tak tahu perasaan DIA kepada Saya mcam mana ...
Mana tahu Mulut ckp lain Tapi Hati cakap lain ...
Kita x tahu ...
Tuan punya badan je yang tahu semua tu :)
Sebab tu ada "(tak tahu lah betul ke tak)" :)

Harapan saya :)
Semoga hubungan saya dengan awk sampai ke akhir hayat ...
Aminnn ...
(saya harap awk pun harapkan perkara yang sama)
semoga saya x impiankan seorang diri :)

Last sekali ni special for YOU :)  








p/s Bila lah kita dapat luangkan masa bersama dengan awk ...
Tak sabar awk saya nk tunggu hari itu ...
Tak sabar sanggat2 nak tunggu hari & time itu ... :)

Ni saya bgi awk beberapa lagu yang bererti :)
untuk tatapan awk :) 
itu pun kalau awk baca blog saya :) 
HeHeHe 
Klau awk x baca x jumpa lah .
Lagu yang saya ckp bererti tu :)


P/S :: MISS YOU, LOVE YOY, TAKE CARE ...
SEMOGA HUBUNGAN KITA BERKEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT ...
AMINNN .... 




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...