LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Rabu, 1 Oktober 2014

Alhamdulillah ;)

Dear Blog,

Hampir sebulan atau mybe tidak sampai sebulan menyepi .
Kini saya kembali lagi ...
Dengan menulis blog tentang seseorang
Yang saya dah anggap sebagai abang :)
(saya tidak mempunyai abang So, beliau inilah abang saya)

Okey berbalik kepada tajuk post kali ini...
Mungkin ada yang tahu dan
Tak lupa gak ada yang pelik dengan tajuk post kali ini :)

Tajuk ini nampak pelik untuk siapa yang tak tahu
Tapi tidak nampak pelik untuk sesiapa yang dah tahu .

Berbalik kepada tajuk asal post ini ...




Finally !
Setelah lama menunggu
Bila dan bulan apa AKIM AHMAD akan jadi #ArtisTerbaikERA

Akhirnya terjawap ...
#ArtisTerbaikERA untuk bulan Oktober jatuh kepada 

1) Afiq Hakim Ahmad
2) Akim Ahmad
3) Akim AF
4) Akim AF7 
5) Afiq Hakim 
6) Akim & The Majistret 

Antara nama - nama yang digunakan oleh @akimahmad & @akim_majistret
Berkat lagu #Mewangi by @akim_themajistret @akimahmad telah menjadikan Akim
Sebagai Artis Terbaik ERA pada bulan ini ...

To @era_fm ---> Terima Kasih

To @gafim_mers ---> Teruskan menyokong Akim jatuh atau bangun beliau dalam bidang seni . 

To @akimahmad & @akim_majistret  ---> Kami (GAFIM) sentiasa menyokong & so proud of you


Wish #OctoberWish ---> Semoga terus sukses dalam bidang seni yang diceburi & Semoga hajat atau impian yang diingini tercapai ... Aaminnn 

Klik SINI untuk baca artikel di Blog ERA (ada beberapa lagu yang tak dinyatakan )
Lagu-lagu hit Akim
  • Bengang (2009)
  • Kau dan Aku - duet bersama Mila (penyanyi) OST Kau dan Aku (2009)
  • Kita Pasti Menang - duet bersama Aril (penyanyi) OST Kau dan Aku (2009)
  • Inilah Cinta (2010)
  • Kau Ku Temu - duet bersama Aril (penyanyi), Anith Aqilah dan Hafiz (penyanyi) OST Kau dan Aku 2 (2010)
  • Jahatnya Cinta - duet bersama Stacy (penyanyi) menjadi lagu tema Cornetto pada tahun ini (2011)
  • Janji (2011)
  • Warkah - duet bersama Aril (penyanyi), Hafiz (penyanyi) & Aznil Nawawi (Lagu Raya) (2011)
  • Bayangan Ilham - duet bersama Nera, Ray & Ira (Lagu Raya) (2011)
  • Mesti Ada Cinta - duet bersama Fiq (2012)
  • Hoore! Hoore! - duet bersama Nurfarah dan Kilafairy (Cover lagu Sudirman) OST Hoore! Hoore! (2012)
  • Merisik Khabar - duet bersama Nurfarah (Cover lagu Sudirman) OST Hoore! Hoore! (2012)
  • Kembali - duet bersama Stacy (penyanyi) OST Cinta Itu Milikku (2012)
  • Menunggu (2013)
  • Dunia & Syurga (2014)
  • Mewangi (2014)
  • Ada Staill Lah - duet Daiyan Trisha (OST Ceria Popstar) 
  • Jika Pedih - OST Lagenda Budak Setan 3 
  • Takdir - Produser Ajak Shiro 
  • Bawa Kau Pergi - OST Kau Dan Aku 2 
  • Juara Generasi Hebat - duet Hafiz, Aril, Black (penanyi) & Choo Hou Ren (OST Brands)
  •  Kasih - (Cover lagu Sudirman) OST Hoore! Hoore! (2012) 
  • Seandainya - OST Sepah The Movie 
  • La La La - duet Adira (OST Elly & Epit) Astro Ceria 
  • Ceria - duet Tomok (Lagu Hotlink)
  • Impian - duet Tomok (Lagu Hotlink)
  • Rindu Yang Telah Pergi - duet Black & AG Hot FM (Lagu Raya) 
  • Cahaya - (Lagu Hotlink) 

Yang bertanya MERAH yang diupdate oleh Website ERA 
Yang berwarna HIJAU dupdate oleh Saya :) 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...