♥♥ #Gafimmers ♥♥

Jumaat, 11 Oktober 2013

Meet @AkimAhmad & @GAFIM_mers di SACC MALL, Shah Alam

Dear Blog

Syukur Alhamdulillah, 
Akhirnya, summit jugak projek Nippon Paint Young Designer Award . 
Sekarang boleh dikatakan free lah jugak berbanding sebelum ni .
Yang sangat sebuk dengan assingment :)


Pada tarikh 21 September 2013, Adalah tarikh yang ditunggu - tunggu oleh saya dan ahli - ahli fan club yang lain . Ada 3 sebab kenapa saya nak pergi ke sana

1) Akim Ahmad
2) Ahli Gafimmers
3) Dapat berjalan jauh (Boring Asyik area Kuala Lumpur je)

Akhirnya pada tarikh tersebut, impian saya telah tercapai juga untuk 3 sebab itu.
Maklumlah last saya jumpa "Akim Ahmad" & "Ahli Gafimmers" bulan Jun .
Tapi tidak semua kerana pada tarikh itu adalah tarikh untuk "celebbelatedday"
Maknanya kebanyakkan yang datang tarikh itu adalah yang birthday bulan 5 .
Tapi tak semua bulan 5 ada gak bulan lain :)

Kembali kepada tajuk di atas.
Kenapa SACC MALL
Kerana di situ lah ada Sesi Temuramah dengan Pelakon - pelakon
Drama Bersiri Adaptasi Novel "Kampung Girl"
Hero dan Heroin yang terdiri daripada "Akim Ahmad" dan "Nad Zainal"

Selain dapat jumpa dengan Hero "Kampung Girl"
Saya dapat jumpa ahli Gafimmers yang saya sudah anggap
Sebagai akak dan adik - adik saya sendiri .
Kiranya dah mcam family dah kami ni.
Betul x ?

Mcam mana boleh kenal dorang ?
First time kenal dorang dan first time join event Gafimmers
iaitu #GafimmersKARAOKEM2013
Pada 09 March 2013 di Red Box, Sogo
Kami dan seperti adik beradik
Terdiri daripada Kak Joanna, Adik Dira, Jiha, Putri, Ashikin dan Wan

Tarikh yang sangat enjoy daripada masalah yang melanda diri ini .
Masalah ? hahaha lain mcam je ayat tu kan .
X ada lah masalah besar sangat .
Cuba agak buzy dan pening gak lah
Dengan projek ni .

Ada sedikit gambar yang dapat di rakamkan pada hari tersebut :)


With Kak Jo


With Dira


With Jiha


With Ashikin


With Adik Jijah


Ni namanya gambar penyebuk :) Hehehe .
Jangan marah :D


With KAMI Ahli Gafimmers Part 1
(abaikan poster saya x nampak)


With KAMI Ahli Gafimmers Part 2
(abaikan tangan Dira)
  
With KAMI Ahli Gafimmers Part 3
Again #AkimAhmad Team . 
(Abaikan tangan Dira) :D



With KAMI Ahli Gafimmers Part 4
#AkimAhmad Team :D
(abaikan jijah padang tempat lain)

Thankssss so much to my BFF :)
Kerana sanggup temankan saya ke sana :D 



Endinggggg :D 






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...