LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Khamis, 17 Oktober 2013

Masih Aku Cinta !

Dear Blog,



Sebelum ku mengupdate pasal diri ini .
Belum terlambat untuk
Saya mengucapakan Salam AidilAdha kepada
Semua rakan - rakan
Yang membaca blog yang tak seberapa ini .

Beberapa minggu lepas .
Hampir setiap hari saya bermimpi
tentang seseorang .
Kadang - kadang bermimpi pasal kenangan
Bersama dengan kawan - kawan atau
Kenangan bersama beliau sendiri

Kadang2 saya terfikir jugak .
Adakah saya mencintainya seperti dulu
Setelah ape yang di buat kepada saya
Walaupun bagi sesetengah orang dia tidak bersalah
Tapi tidak bagi saya .

Mungkin bagi dia saya lebihkan BFF daripadanya .
Tapi saya rasa saya tidak lebih kan sesiapa pun
Baik BFF atau BF

Kadang2 ada jugak saya terfikir .
Lebih baik saya single dari couple
Kerana kalau saya single
Saya tidak perlu memilihan salah satu
Tapi kalau saya tidak single
Saya mesti kena pilih BF dari BFF

Saya jenis yang tidak suka memilihan sesiapa pun baik kawan atau teman lelaki

Sekarang banyak lagu yang saya dengar
Lagu itu seolah - olah sama dengan situasi diri saya .
Contohnya

1) Bila dengar lagu "Masih Aku Cinta" by Shila Amzah
Dapat rasakan yang lagu itu sesuai
Dengan diri ini yang masih mencintainya dan
Tidak tahu bila akan terus mencitainya

2) Bila dengar lagu "Menunggu" by Akim Ahmad
Dapat rasakan lagu ini seperti
Saya menunggu seseorang
Seseorang ?
Yup Seseorang .
Contohnya Teman Lelaki, Kawan atau siapa sahaja .

Sebenarnya banyak lagi lagu yang bermakna bagi saya .
Salah satunya Masih Aku Cinta dan Menunggu
Kedua - dua lagu ini sangat ketara
Dengan diri saya .

Lebih - lebih lagi soal CINTA .

Akan di update lagi .....

Akhir kata


Selamat berpuasa sunat kepada semua kawan - kawan di laman sosial #facebook #instagram #twitter #tumblr #InstaRepost



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...