LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Khamis, 3 Oktober 2013

Open House Forteen

Dear Blog,


Tarikh 17 Ogos 2013
Adalah tarikh yang sangat - sangat best
Dan tidak akan saya lupakan .

Mungkin anda ada yang tahu dan ada yang tak tahu
Ada apa dengant arikh tu .

Untuk yang masih tertanya - tanya dengan tarikh tersebut .
Tarikh ini lah yang sangat bermakna
Untuk saya dan #FORTEENAGERS yang lain

***Paling bermakna untuk #FORTEENAGERS
Yang first time join event #FORTEENAGERS
Salah satu adalah saya

Saya merupakan salah seorang ahli #FORTEENAGERS
Saya masih baru lagi dalam Fan Club ini
Sebabnya join group ni tak samapai 2 tahun .
Berbanding Fan Club #GAFIMMERS

First time saya join event mereka
Selama ni saya hanya tengok gambar dan video
Yang diupload oleh mereka yang join event itu sahaja .

Tapi tidak pada tarikh 17 Ogos 2013
Kerana pada event #openhouseforteen
Saya sendiri yang join

Pengalaman First time join event #FORTEENAGERS :D

First time jumpa #Forteen ( #ameerforteen #oneforteen #arizlufias #izzueislam) sangat exsited
Kerana #Forteen adalah Favourite artis saya .
Selain #AkimAhmad dan #Kembar (Aidil Zafuan & Zaquan Adha

*** Bukan artis - artis lain saya tak minat .
Saya minat juga .
Tapi tidak sampai ke Favourite artis .

Saya cuma ada 3 Favourite artis je .
Untuk yang belum tahu Pemain Bola Sepak #JohorDarulTakzim
Iaitu Kembar (Aidil Zafuan & Zaquan Adha)
Dan penanyi, komposer & pelakon iaitu Akim Ahmad

Tukar kepada tajuk di atas

Bermula dari awal lah ea .

First time join event #FORTEENAGERS
Sangat takut  .
Bukan takut apa .
Takut tak ada kawan .
Maklumlah saya tak pernah join event Forteen

Saya kenal dorang melalu laman sosial
Seperti FACEBOOK, GROUP #GAFFIMMERS, TWITTER etc
Tapi tak semua dan tak pernah jumpa pun sebelum ini

Tapi bila dah sampai Lokasi tempat tu
Sangat enjoy dan gembira sangat  .
Dengan ahli- ahli #FORTEENGAERS yang sangat sporting .
Tapi tak semua yang sporting .
Ada jugak yang tidak bertegur sape .
Berbeza dengan Ahli #GAFIMMERS yang semua sporting
Walaupun Ahli Gafimmers tidak seramai ahli Forteenagers
Tapi tetap best & seronok .
Berbanding dengan Forteenagers

Sorry kepada semua ahli Forteengars) 
Tidak ada niat nak bandingkan 
Tapi itu lah realiti fan club yang saya join dan pernah pergi event beliau .
Memang event #AkimAhmad adalah first time saya join 
Tapi event Forteen jugak first time saya join . 
Bagi saya sama je kan . 
Klau dah dua2 first time saya join

Tapi bersyukur
Sebab dalam ramai2 ada jugak yang sporting

Akan Datang ---> Video pasal event Open House

p/s : First event #Forteenagers yang saya join . Sangat - sangat best . tidak terucap dengan kata - kata ,
Akhirnya impian saya jumpa dengan Forteen te
Walaupun mengambil masa yang lama untuk join event #Forteenagers & jumpa

FORTEEN - BERDUA BERSATU @ Open House 2013


Credit : YouTube ~ Mimie Razib 

FORTEEN - KITA @ Open house 2013


Credit : YouTube ~ Mimie Razib 

130817 Forteen - Berdua Bersatu



Credit : YouTube ~ N.Izzati Y.


Forteen-10 jari aidilfitri (openhouse 2013)


Youtube ~ YouTube Aina Dyra

Fan Page ~ Forteen
Twitter ~ OfficialForteen
Group ~Forteenagersclub

Instagram Forteen ~ @official_forteen
Instagram Forteenagers ~ official_forteenagers
Instagram Izzuezerss ~ officially_izzuezerss

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...