♥♥ #Gafimmers ♥♥

Sabtu, 17 Ogos 2013

Happy Birthday Ieda Kimda !

Dear Blog,




First blog setelah lama tidak mengupdate :)
Masih dalam minggu or bulan Raya lagi .

Selamat Hari Raya kepada yang masih beraya .
Tidak bagi saya kerana saya dah start kelas pada 14 Ogos 2013 lagi .
So saya dalam mood assingments :)

Tujuan mengupdate blog setelah lama tidak menguppdate .
Ingin mengucapkan
Happy Birthday kepada salah seorang Ahli Gafimmers
Yang boleh dikatakan rapat dengan saya
Walaupun kami tidak pernah jumpa diantara satu sama lain .

Mungkin one day kot .
Kami akan jumpa di event gafim atau mungkin event lain .


Terus kepada tujuan asal mengupdate blog .... 

Happy Birthday to You !
Happy Birthday to You !
Happy Birthday to You !
Happy Birthday to adik Ieda Gafim
Happy Birthday to You !

Semoga Panjang Umur ...
Dimurahkan Rezeki ...
Berjaya Dalam Bidang Yang Diceburi ...
Bahagia bersama Orang Yang Tersayang :)

Sedikit kisah tentang adik ieda ini .

Ieda  

Adalah seorang yang sangat cantik, 
baik hati, menghormati orang yang lebih tua . (dimata saya) .

Mcam mana boleh kenal dengan adik Ieda ? 

Ieda merupakah salah seorang peminat Akim Ahmad
Kalau dah peminat Akim Ahmad mesti beliau juga 
Tapi bezanya Ieda tinggal di luar Kuala Lumpur . 

Saya juga merupakan peminat Akim Ahmad 
Dari situ kami kenal . 


*** Semoga berjaya dalam kehidupan & akhirat :) Aminnn . Ikhlas dari Kak Fatinah Zaine or Fatin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...