LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Sabtu, 13 Julai 2013

Ainan Tasneem's :)

Dear Blog,


Kalau tengok tajuk update kali ini mungkin anda tahu saya ingin bercerita tentang apa . Sebenarnya artikel untuk kali ini sahaja je sy nak post dekat sini . Mungkin bagi yang tidak mengikuti perkembangan Ainan Tasneem  beliau tidak tahu tentang Fakta ini . Tapi bagi yang meminati atau mengikuti perkembangan beliau korang mesti tahu tentang Fakta ini kan .

Mungkin anda pelik atau tertanya kenapa saya update pasal Ainan Tasneem  kan . Saya bukannya nak update pasal Ainan Tasneem . Actually, saya nak update pasal syarikat yang Ainan Tasneem  kerjasama .

Mesti ada yang tanya apa kaitan syarikat tu dengan saya kan . Jawapanya adalah syarikah itu tiada ada kena mengena dengan saya . Cuba LOULpop Studio & Art Gallery adalah syarikat di mana saya pernah pratikal selama 3 bulan . Itu je yang saya Intro dia .

Untuk kali ketiga Ainan Tasneem's :) berkerjasama bersama LOULpop Studio & Art Gallery . Kesemua lagu - lagu beliau arahan Khairul Hazwan . Untuk Lihat BTS Video & photo sila check link bawah .

Ini BTS Video untuk lagu - lagu beliau . Tapi lagu kedua 150 Juta tiada BTS Video :)

BTS Video "Kamu Saja" ---> Klik Sini
BTS Video "150 Juta" ---> Tiada Video
BTS Video "Bersama Di Hari Raya" ---> Klik Sini

Ini pulak BTS Photo untuk lagu beliau .

BTS Photo "Kamu Saja" --->  Klik Sini
BTS Photo "150 Juta" ---> Klik Sini
BTS Photo  "Bersama Di Hari Raya" ---> Klik Sini

Ini pulak link untuk MTV lagu - lagu yang dah ditayangkan :)

MTV "Kamu Saja" ---> Klik Sini
MTV "150 Juta" ---> Klik Sini
MTV "Bersama Di Hari Raya" ---> Masih belum ditayangkan . Baru seminggu shooting dijalankan .

Ainan Tasneem Laman sosial --->

Instagram ---> ainantasneem92
Twitter ---> Ainan Tasneem 
Fan Page ---> Ainan Tasneem's :)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...