LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Rabu, 10 Julai 2013

3 dalam 1 :)

Dear Blog

Tajuk artikel untuk kali ini . Dah macam produk dah kan . hehehe . Saja je taip tajuk tu . Sebab tak tahu nak letak tajuk ape . Apa yang anda tahu tentang 3 dalam 1 ? Apa yang boleh saya cakap . Untuk update kali ni ada 3 cerita dalam 1 update . Sebab tu saya tulis 3 dalam 1 :) Selamat Membaca :)

First update --->  Hari ini merupakan hari yang di mana umat islam akan menjalani Bulan Ramadhan
Jadi di kesempatan ini saya ingin mengucapkan "Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak" dari saya sekeluarga untuk semua yang mengenali diri ini .

Second Update ---> Hampir 3 bulan lebih saya telah putus dengan dia . Putus sebab apa ? tak yah cakap lah . Kerana takut akan menyakitkan hati saya semula . Walaupun hati saya sakit sebab perkara yang lama itu tidak mustahil utk saya tidak rindukan dia . Kerana saya pernah couple dengan dia dulu . Ex boy yang paling lama saya couple berbanding 3 ex boy yang lain .

Sejak akhir - akhir ini . Saya sangat RINDU dia & Ingatkan dia . Padahal hampir 2 bulan lebih dapat lupakan dia dari hidup saya . Kenapa sekarang boleh lak rindu & ingatkan dia . Setakat ini tidak sampai peringat SAYANG lagi . tapi rindu & ingatkan ye . Orang dulu - dulu pernah cakap yang "Jangan Terlalu Bencikan Seseorang Nantikan Akan Rindu kan Dia"" Mungkin betul ape yang orang dulu - dulu cakap . Sebabnya

---> Saya pernah membenci beliau di sebabkan perkara itu . Mungkin bagi sesetengah orang . Itu perkara biasa . Tapi tidak bagi saya . KERANA bagi saya klau tak suka cakap tak suka . Tidak perlu bagi tahu orang lain & saya dengar or baca dari orang lain . Itu selamat saya baca benda tu klau tak baca . Agak bila lah saya tahu & sampai bila benda itu menjadi RAHSIA ? 

Now ! boleh pulak RINDU or INGAT dia . Walaupun saya tahu perkara itu tidak mungkin terjadi  . Saya tidak pernah bagi tahu beliau tentang perkara ini . KERANA saya jenis tidak suka memberi tahu perasaan saya kepada seseorg . (lagi2 orang itu bukan sama jantina) . KERANA saya rasa lebih selesa untuk saya simpan dalam hati daripada bagi tahu . KERANA saya takut jawapan yang saya terima akan mengecewakan saya . SEBAB itu lah jawapannya ...

p/s ---> saya rasa orang itu tahu siapa yang saya maksudkan . TQ (itu sahaja kot . klau ada saya tambah or saya update baru .

Third Update --->Dah lama saya tak mesej beliau . Last saya mesej dengan beliau selepas 2 atau 3 hari saya putus kot . Selama saya "bercinta" atau "bercouple" saya tak pernah mesej beliau dan beliau tak pernah mesej saya . tak kira dengan siapa pun saya couple Sebab dia tahu saya saya tengah couple dan dia tak nak kacau (itu yang beliau bagi tahu) . Selepas 2 atau 3 hari saya putus saya cuba mesej dia . Tapi dia tanya soalan yang tidak pernah saya fikir beliau akan tanya semula . mungkin baru lepas putus kot . Soalan yang sama beliau tanya semasa saya baru couple. masa tu beliau tak tahu saya dah couple dengan orang lain KERANA beliau ingat saya SINGLE lagi . Selepas putus saya ada gak mesej dia . beliau tanya soalan yang pernah beliau tanya . Membuatkan saya terkedu dan tak tahu nak cakap mcam mana . Saya cuba cakap "selepas putus saya tak terfikir untuk couple semula dengan orang lain" dan "saya rasa saya nak tumpukan pada perlajaran dulu" . Soalan kedua tanya . Klau ex boy minta couple tak kan awak x terima . Saya terdiam & saya tak jawap . Akhirnya, beliau cakap saya tunggu jawapan dari awak . Terus dia x balas mesej dah .

Sebab tu saya takut untuk mesej beliau . takut beliau tanya soalan yang pernah beliau tanya dulu . Saya masih tiada jawapan untuk soalan tu . Walaupun sudah lama soalan itu beliau tanya .



InstaRepost dari ---> johordarultakzim



#TextGram #Instagram fatinahzaine khas untuk

1) Rakan - rakan yang mengenali
2) Gafimmers
3) Forteenagers & FFamily

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...