LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Isnin, 10 Jun 2013

YouTube Part 6

Dear Blog




Ini merupakan  
Video yang ke-7 di YouTube dan
Video ke-6 di edit 

Untuk video kali ini .
Video tentang tentang "Gafimmers Karaok3m 2013"

Video ini juga #Kenangan semasa
Buat pertama kalinya saya join
Event Gafimmers
Jumpa Akim Ahmad & Ahli Gafimmers yang datang .

Khas untuk semua Ahli GAFIM_mers
Terutama yang hadir ke event tersebut
Hope korang enjoy dengan video tu :)

Untuk Event bersama #Gafimmers & Akim Ahmad .
Cuma ini sahaja ,
Kerana baru first time saya join :) 

PERHATIAN : Kalau boleh tengok di YouTube . Sebab saya nak tgk berapa views yang tengok Sekiranya ada komen2 positif sila hantar di ruangan komen di video (YouTube) . Dari masa ke semasa saya akan cuba lakukan yang terbaik . Last sekali video ini hanya saja2 . #Kenangan :)

Link video : http://youtu.be/KqfNQ0yh8Mc
Link Channel Youtube : http://www.youtube.com/user/fatinahzaine

Semoga korang enjoy tengok video ini :)



***Untuk nak tahu next video boleh
Follow #keek fatinahzaine93 .
Tajuk or event apa akan di update di Facebook Twitter & YouTube saya :)
 TUNGGUUUUUUUUUUU .............


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...