♥♥ #Gafimmers ♥♥

Rabu, 26 Jun 2013

Konvokesyen IKBN Se-Malaysia ke-9 .

Dear Blog,

Semalam (25 Jun 2013) merupakan tarikh Konvokesyen IKBN Se-Malaysia ke-9 .
Tak ada banyak yang perlu di perkataan cuba apa yang saya nak cakap Tahniah kepada semua kawan - kawan yang berjaya :) 

Dah sedikit cacatan :)

23 Jun 2013 ---> Raptai
24 Jun 2013 ---> ambil jubah & pendaftaran
25 Jun 2013 ---> Konvo

Gembira ---> Akhirnya dapat juga pergi konvo dan berjumpa kawan - kawan yang sudah lama tidak jumpa . Walaupun tidak dapat jumpa semua (kerana tak semua datang semalam Tapi tetap bersyukur kerana dapat jumpa)

Sedih ---> Tak dapat bergambar & berborak lama - lama dengan rakan - rakan yang datang (sebab tu gambar dalam Album tak banyak) 


Notes :- Mungkin satu hari nanti boleh set tarikh untuk kita jumpa :) Tak banyak gambar yang dapat ditangkap . Ini adalah antara gambar yang dapat saya tangkap & kongsikan di blog :) 

Gambar masa Raptai 

With rakan - rakan IKBN Bandar Penawar . 
Dari semua Jurusan :) 


Dalam gambar ---> Sofea | Kak Teha | Kak Wan | Sara | Scha | Kak Liya | Saya 
Credit :: Kak Liya 


Dalam gambar --->  Maya | Saya | Fana | Imah | Kak Liya
Credit :: Kak Liya 


Dalam gambar ---> Fara | Ina | Nadia | Ana | Maya | Saya | Fana | Imah 
Credit :: Kak Liya 

Gambar masa Konvokesyen


With Ayah  Mama 


With rakan - rakan Seperjuangan & Salah satu pensyarah :) 
Dalam gambar ---> Opie | Syafiq | Encik Nuar | Amsyar | Saya | Chah
Tiada dalam gambar (Tapi datang) ---> Faten | Sadiq | Pejal 
Tidak datang ---> Abang Khai | Rashid | Zahrul 


Dalam gambar ---> Saya | Sarah | Imah 


Dalam gambar ---> Saya | Kak Nurul | Imah | Sara 


Dalam gambar ---> Fara | Nadia | Sara | Saya 


Dalam gambar ---> Saya With Sara 


Dalam gambar ---> Fara | Munirah | Saya | Nadia 

Instagram Picture 


Baju Konvokesyen IKBN Se-Malaysia ke-9 . Tommorrow . *First konvokesyen Form 5 baju warna hijau — at PICC Putrajaya Convention.


Selesai Konvokesyen IKBN Se-Malaysia ke-9 . #IKBN 


Thanks to Family Kakak Nurul Hidayah Binti Sanawi for this beautiful flower :) Thanks you very much . LOVE this flower ♥

Instagram ---> @fatinahzaine


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...