♥♥ #Gafimmers ♥♥

Khamis, 6 Jun 2013

Kediaman :D

Dear Blog,

Sape yang tahu saya belajar bidang ape sekarang . Mesti korang dapat tangkap ape yang saya nak cerita untuk update kali ini kan . HeHeHe . Yes pada 28 Mei 2013 yang lalau berakhir lah pembelajaran saya utnk sem pertama . (ada 3 sem menanti) ...

Berdebar untuk tunggu keputusan . Hope semua LULUS dari Kemahiran mahupun Pembelajaran Wajib Kolej (PWK) :) Kerana saya tidak mahu mengulang balik subject itu ... :)

Ada sedikit gambar semasa saya menjalani pembelajaran SMK 1 (Kediaman)
Sorry x semua gambar saya update masukkan . Kerana banyak sangat . Setelah digabung kesemua lukisan (yang saya pilih) ada 3 part semua sekali ...



                                   Part 1


                                                                                    Part 2





                               Part 3


#Gabungan #Kenangan Makan #InterdiorDesign #KKSY #28052013

Instagram ---> @fatinahzaine
Tumblr ----> @fatinahzaine
Facebook --->Fatinah Zaine

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...