♥♥ #Gafimmers ♥♥

Ahad, 16 Jun 2013

Happy Father's Day !

Dear Blog,

Hari merupakan hari AYAH @ ABAH @ PAPA @ BAPAK @ WALID @ DADDY senangkatan dengannya .

Happy Father's day to Mohmad Zaine Bin Mustafah .

Saya sangat berterima kasih kepada Ayah saya
Yang selama ini mendidik dan membesarkan
Saya dengan penuh kesabaran dan
(Sehingga saya 21 tahun pada 22 Mei 1993)

Seperti Hari ibu juga . hari bapa juga.

Saya tak pernah sambut Hari Ayah.
Setakat wish "Happy Father's Day " to my dad
Setiap kali datangnya hari bapa
Mungkin saya akan sambut hari bapa
Bila saya sudah berkerja :)
(Dah ada duit sendiri)
Masa itu Insya-Allah
Saya akan berpakat dengana dik beradik
Untuk sambut hari bapa
Seperti mana saya nak sambut hari ibu :)

1) Superman - The Lucky Laki






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...