♥♥ #Gafimmers ♥♥

Khamis, 16 Mei 2013

Happy Teacher's Day !

Dear Blog,


16 Mei sangat bermakna buat semua
Guru - guru didunia ini
Kerana tanggal 16 Mei 
Merupakan hari untuk semua Guru - guru 

Di kesempatan ini 
Saya Fatinah Zaine (nama pendek) 
ingin mengucapakn SELAMAT HARI GURU 
Buat semua guru - gura di dunia ini
Terutama guru - guru
Yang telah mendidikan saya dari saya 
Berumur 7 tahun sehingga dari saya berumur 21 tahun (22 Mei 1993)

Kita semua terhutang budi pada para guru.
Kerana beliau kita berjaya sehingga sekarang 
Kerana beliau juga kita menjadi pelajar yang sangat berguna satu hari nanti 
Kami sangat - sangat hargai didikan dan sumbangan cikgu  
Kepada anak murid cikgu yang sangat nakal ini :) 

Selamat Hari Guru buat semua guru - guru 

1) Sekolah Kebangsaan Bandar Baru Selayang (SKBBS) [Darjah 1 hingga Darjah 6)
2) Sekolah Menengah Kebangsaan Darul Ehsan, Selayang Baru (SMKDE) [Form 1 hingga Form 5)
3) Institut Kemahiran Belia Negara Bandar Penawar (IKBN BP) [Photography]
4) Kolej Komuniti Selayang (KKSY) [Interdior Design]

Dan semua guru - guru di dunia ini 

p/s : Rindu zaman sekolah 
Tima itu lah akan ada program khas untuk menyambut guru
Saya pasti time sekolah dulu ramai yang tak datang masa program - program sekolah 
Tapi bagi saya .
Saya suka datang .
Sebab untuk Hari Guru
Masa itu kita mengiganggati beliau 
Hanya datang program 
Cikgu dah gembira 
Walaupun tidak memberi hadiah pun :D

RINDU ZAMAN SEKOLAH :D 

Lagu untuk guru - guru semua 

1) Guru Malaysia

2) Terima Kasih Cikgu - Najwa latif


3) Terima Kasih - iamNEETA



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...