LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Sabtu, 11 Mei 2013

Happy Mother's Day !

Dear Blog,

Esok merupakan Hari ibu
Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan
Selamat Hari Ibu kepada
Semua Ibu / Mak / Mama / Mummy / Ummi
Dan lain panggilan yang sama
Maksud dengan Mother's

Happy Mother's Day to Norbiha Othman.

Saya sangat berterima kasih kepada ibu saya
Yang selama ini melahirkan dan
Membesarkan saya dengan penuh kesabaran dan
(Sehingga saya 21 tahun pada 22 Mei 1993)

Dikesempatan ini juga saya nak bagitu dekat anda
Sebenarnya kalau nak ikutkan
Ramai yang cakap
Sebenarnya
Hari ibu bukan sahaja pada 12 Mei
Tetapi setiap hari
Merupakan hari ibu

Jujur : Saya tak pernah sambut Hari Ibu .
Setakat wish "Happy Mother's Day " to my mum
Setiap kali datangnya hari ibu
Mungkin saya akan sambut hari ibu
Bila saya sudah berkerja :)
(Dah ada duit sendiri)
Masa itu Insya-Allah
Saya akan berpakat dengana dik beradik
Untuk sambut hari ibu :)



p/s : Mama perlu tahu yang angah sentiasa menyayangi mam sampai ke akhir hayat mama .
Kerana mama adalah satu- satunya mama yang saya ada . :)
Tiada dua atau tiga :)
Mama kau lah ratu hatiku
Tak akan ada siapa yang boleh mengantikan tempat mama sehingga ke akhir hayat mama :)

Semoga mama panjang umur, Di murahkan rezeki & Bahagia bersama keluarga dan anak - anak yang tersayang :D

Lagu untuk mama <3 nbsp="" p="">
1) Kasih Ibu - Burn AF1



2) Selamat Hari Ibu - Hujan Band



3) Jasa Bonda



4) Untukmu Ibu - Exists




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...