LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Sabtu, 4 Mei 2013

Akhirnya !

Dear Blog,

Finally,
Novel WAJIB beli telah pun saya perolehi
Sebenarnya Keempat - empat novel ini adalah
Novel adaptasi dari Drama or Filem

Antara Novel yang di adaptasi dan Novel yang saya beli adalah
(Ada lagi yang saya tak masukkan)
Akan di update di hari lain

1) Facebook : Kampung Girl by Umi Kalsom
2) Facebook : Sebenarnya Saya Isteri Dia by@zuraasyfar11
     Twitter     : SSID
3) Facebook : Suami Aku Ustaz by Hannah Dhaniyah

Tapi saya tambah lagi 1 Novel
Yang tiada dalam list .

1) Facebook : Kisah Naz Dan Khaalish by Hanina Abdullah

Novel, Slot & TV 


1) Kampung Girl - TV3 MALAYSIA (Lestary)
2) Sebenarnya Saya Isteri Dia - TV3 MALAYSIA (Zehra)
3) Suami Aku Ustaz - FILEM
4) Kisah Naz Dan Khaalish - akan di update kemudian 

Sedikit tentang novel ini 

1) Kampung Girl - TV3 MALAYSIA (Lestary)

Baru habiz menjalani shooting
Akan ditayangkan dalam tahun ini juga

2) Sebenarnya Saya Isteri Dia - TV3 MALAYSIA (Zehra)

Hari   : Setiap Jumaat
Pukul : 09.00 malam hingga 10.00 malam

Kalau dah adaptasi 
Mesti ada pelakonnya kan 

Pelakon & Nama Watak 

1) Kampung Girl -

Facebook 

HERO - Akim Ahmad 
HEROIN - Nad Zainal 

Twitter 

HERO - Akim Ahmad
HEROIN - Nad Zainal

Akim Ahmad - Ashraf Khairi
Nad Zainal - Ainnur Azmi 


Facebook  (Page)

HERO -  Izzue Islam  | Page Izzue Islam
HEROIN - Tiz Zaqyah

Twitter 

HERO -  Izzue Islam
HEROIN - Tiz Zaqyah


Facebook (Page) 


Twitter 


FAN CLUB 

Facebook (Page & Group) 

Facebook


Page 


Group 

Twitter  


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...