♥♥ #Gafimmers ♥♥

Selasa, 30 April 2013

Tinggal Kenangan :)

Dear Blog

Hanya tinggal kenangan
Itu tajuk blog untuk kali ini

Impian yang telah berakhir di sini

Ini adalah blog yang terakhir yang saya tulis untuk awak
Selepas ini tidak ada lagi update pasal awak
Melainkan ucapan HAPPY BIRTHDAY
Itupun kalau saya nak ucap Birthday dalam blog saya
Kalau x nak .
Saya tak letak ...

Ucapan yang terakhir untuk awak : 

TERIMA KASIH sekali lagi .

Halalkan segala makan, minum, duit or apa sahaja yang saya pernah ambil
Saya berharap awak akan lebih bahagia bersama org yang awk sayangi .
Harapan saya kita boleh jadi SAHABAT atau KAWAN
MAAFKAN salah silap saya dan TERIMA KASIH kerana pernah meyayangi saya selama tempoh kita bercouple






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...