♥♥ #Gafimmers ♥♥

Jumaat, 26 April 2013

THANK YOU for everything :)

Dear Blog,







For someone :)

TERIMA KASIH awak ...
TERIMA KASIH kerana menyayangi saya
TERIMA KASIH kerana sayang saya
TERIMA KASIH kerana menjaga saya
TERIMA KASIH kerana risaukan saya
TERIMA KASIH kerana buat saya happy
TERIMA KASIH kerana mengajar saya erti kehidupan yang sebenar semasa saya couple dengan awak
TERIMA KASIH kerana memberi peluang untuk saya mengenali awak dengan mendalam dan tahu sikap awak yang sebenar

Segala - galanya TERIMA KASIH sangat dan

Saya MINTA MAAF untuk segalanya
MAAFKAN saya sekiranya sakitkan hati awak
MAAFKAN saya buat awak marah
MAAFKAN saya buat awak terasa dengan perbuataan dan kata - kata saya

Saya tidak sempurna seperti ex couple awak yang lain
Saya hanyalah insan biasa
Yang perlu di tegur sekiranya ada kesalahan

Mungkin Sampai di sini sahaja hubungan kita .
Walaupun awak tak cakap apa - apa
Tapi saya tahu .
Sebab dah terbukti
Semua mesej facebook yang saya hantar semua awak x balas
Dan chat awk bersama kawan awk
Telah menjadi bukti
Yang berakhirnya hubungan yang
Hampir Setahun 4 bulan 4 hari ini .

Impian saya telah pun berakhir di sini  :(

TERIMA KASIH sekali lagi .

Halalkan segala makan, minum, duit or apa sahaja yang saya pernah ambil
Saya berharap awak akan lebih bahagia bersama org yang awk sayangi .
Harapan saya kita boleh jadi SAHABAT atau KAWAN
MAAFKAN salah silap saya dan TERIMA KASIH kerana pernah meyayangi saya selama tempoh kita bercouple

Video Klip ini khas untuk awak
Bagi saya lagu ini sangat bermakna bila hayati lirik lagu tersebut

1) IAMNEETA (Terima Kasih)



2) NAJWA LATIF, SYAM KAMARUL & SLEEQ (Sahabat)



3) MOTIF BAND (Tuhan Jaga Dia)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...