LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Isnin, 25 Mac 2013

YouTube Part 4

Dear Blog



Wah, sudah semakin rajin 
Saya mengedit video sekarang .
Maklum lah video ini yang saya pernah buat 
Merupakan video - video #Kenangan 
Saya di tempat BELAJAR dan PRATIKAL 

BELAJAR - Setahun 
PRATIKAL - 3 Bulan

Ini merupakan  
Video yang ke-5 di YouTube dan
Video ke-4 di edit 

Untuk video kali ini .
Videoo tentang Persiapan Majlis Perpisahan Pengarah 
Dengan Majlis Perpisahan Pengarah & Pelajar 

Video ini juga #Kenangan semasa
Kami menimba ilmu di IKBN Bandar Penawar 

Khas untuk semua Bekas pelajar IKBN Bandar Penawar .
Hope korang enjoy .

PERHATIAN : Kalau boleh tengok di YouTube . Sebab saya nak tgk berapa ramai yang tengok video ini . Lagi pun saya nak tgk views video ini . Sekiranya ada komen2 positif sila hantar di blog or video (YouTube) . Dari masa ke semasa saya akan cuba lakukan yang terbaik . Last sekali video ini hanya saja2 . #Kenangan :)


Semoga korang enjoy tengok video ini :)

 *** Untuk Video di tempat belajar .
Akan ada lagi . Cuba tak pasti video tentang apa .
Tajuk or event apa akan di update di Facebook Twitter & YouTube saya :)
 TUNGGUUUUUUUUUUU .............


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...