LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Rabu, 27 Mac 2013

Good Luck @DiraCoolz @Jiha_LoverZz @AshikinAbdAziz

Dear Blog,

Good Luck untuk dear Dira Cool'z II | Jiha LoverZz & Ashikin Aziz
.
Jangan marah sekiranya anda telah terpilih
Untuk menyertai PLKN Siri 2
Kerana ada sebab
Dalam ramai pelajar adik yang terpilih .

Bersyukur lah sebab dapat .
Sebab masa Batcj 93 dulu .
Ramai yang nak pergi
Tapi tak dapat .

Yang dapat pergi PLKN
Separuh daripadanya tak nak pergi .
Tapi tak boleh x pergi .
Sebab ini dah dikira WAJIB kan .
Walaupun tak nak pergi .

Last2 orang yang pergi
(sebenarnya tak nak pergi)
Cakap best sangat .

Kerana di sana nanti.
Mesti adik akan lupa semua masalah di sini .
Dan pastinya adik akan mempunyai ramai kenalan
Yang berbilang  bangsa & negeri .

Akhir kata :
Semoga adik enjoy di sana .
Jaga Diri di tempat baru .
Jaga kelakuan di tempat baru .

*** Akak dan #Gafimmers yang lain  pastinya akan menrindui korang .





Credit : Dira Cool'z (Athiha Nadirah)

*Dulu teringin nak pergi PLKN tapi tak dapat .
Lagi bestnya adk beradik akak seorang pun x dapat .
Tapi adik yang last ni .
Tak tahu dapat ke tak .
Sebab baru Form 3 .
Tahun ni .

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...