♥♥ #Gafimmers ♥♥

Khamis, 14 Mac 2013

#GafimmersKARAOKEM2013

Dear Blog,



Tarikh 09 March 2013
Adalah tarikh yang tak kan pernah
Saya lupakan sampai bila - bila .

Mungkin anda tahu
Sebab apa tarikh ini
Saya tidak akan lupakan

Untuk yang masih tidak tahu lagi .
Tarikh ini lah yang sangat bermakna
Untuk saya dan #GAFIMMERS yang lain

***Paling bermakna untuk #GAFIMMERS
Yang first time join event #GAFIM
Salah satunya adalah saya .

Betul saya merupakan salah seorang ahli #GAFIMMERS
Tapi selama ni saya cuma dapat tengok gambar & video
Daripada rakan - rakan #GAFIMMERS yang join
Setiap event yang dianjurkan oleh #GafimCommitee

Tapi tidak pada event yang bertarikh 09 March 2013
Kerana pada event #GafimmersKARAOKEM2013
Saya join :D

Pengalaman First time join event #GAFIMMERS :D

First time jumpa #AkimAhmad sangat exsited
Kerana #AKIM adalah Favourite artis .
Yang saya minat & saya sokong .
Daripada Akademi Fantasia 7
Sehingga sekarang .

*** Bukan artis - artis lain saya tak minat .
Saya minat juga .
Tapi tidak sampai ke Favourite artis .

Saya cuma ada 3 Favourite artis je .
Untuk yang belum tahu Pemain Bola Sepak #JohorDarulTakzim
Iaitu Kembar (Aidil Zafuan & Zaquan Adha)
Mereka adalah Favourite player saya .

*** Untuk player yang lain saya sokong
Tapi tidak semua .
Sama seperti dalam bidang Nyayian or lakonan :D

Tukar kepada tajuk di atas

Bermula dari awal lah ea .

First time join event #GAFIMMERS
Sangat takut  .
Bukan takut apa .
Takut tak ada kawan .
Maklumlah saya join event sendiri .

Yeay, saya mmg kenal dorang .
Itu pun melalui Laman sosial seperti FACEBOOK, GROUP #GAFFIMMERS, TWITTER etc
Tidak pernah bersua muka pun .

Tapi bila dah sampai Lokasi tempat tu
Sangat enjoy .
Dengan ahli- ahli #GAFIMMERS yang sangat sporting .
#Akim yang sangat sporting
Boleh dikatakn semua lah sporting

Saya rasa dah macam 1 FAMILY dah .
Boleh kenal dorang dengan lebih rpat lagi
Bila join evnt yang dianjurkan oleh #GAFIMMERS & #GafimCommitee .

Dengar dari ahli - ahli #GAFIM yang lain
Dalam banyak event yang dianjurkan oleh #GAFIMMERS
Event #GafimmersKARAOKEM2013
Sanagt best & bermakna bagi dorang .

*** Itu saya tak tahu .
Bab saya first time join event
Yang dianjurkan oleh #GAFIMMERS

Program - program yang dianjurkan
Oleh #GAFIMMERS pun
Sangat menghiburkan oleh mereka yang terlibat .

Jujur, saya masih tidak percaya
Boleh join event #GafimmersKARAOKEM2013
Pernah terfikir bila lah boleh berjumpa dengan my favourite artis .
Akhirnya tercapai juga impian
Untuk melihat my fav artis secara dekat &
Join event #GAFIMMERS

*Gambar yang saya ambil tak banyak pun .
Tak sampai 100 gambar ,
Camera buat hal masa tu .
(tak tahu nak terangkan yang
camera buat hal mcam ne)


Akim Karaoke Red Box Gafimmers

Akim Karaoke Red Box Gafimmers

 Lagi Klik --->  Blog Budiey


Temubual Eksklusif Bersama Akim Ahmad - Karaok3m2013






Sekitar Sambutan Hari Jadi Akim Ahmad 2013 - Part 1






Sekitar Sambutan Hari Jadi Akim Ahmad 2013 - Part 2





Video dari --->  Budiey Isma


Suprise Birthday Akim @ KARAOK3M





Aku dan Dirimu-Akim feat Isma @ KARAOK3M2013




Video dari --->Aryn Zahid

p/s : First event #Gafimmers yang saya join . Sangat - sangat best . tidak terucap dengan kata - kata ,
Akhirnya impian saya jumpa dengan artis favourite saya tercapai juga .
Walaupun mengambil masa yang lama untuk join event #Gafimmers & jumpa

Facebook --->  Akim Ahmad
FanPage ---> Akim Sound
Twitter ---> @AkimAhmad
Groop ---> Gerakan Penyokong Afiq Hakim (GAFIM)



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...