LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Sabtu, 16 Februari 2013

YouTube Part 2

Dear Blog




Video yang keempat di upload di YouTube dan
Video kedua di edit oleh saya sendiri

Video pertama yang saya buat khas untuk semua
Warga IKBN Bandar Penawar Batch 2011 / 2012

Video ini khas untuk semua bekas pelajar IKBN Bandar Penawar .
Video ini juga #Kenangan semasa kami di Endau Rompin .

Perbezaan Video ini dengan video sebelum ini 

1) Video ini juga merupakan Kenangan buat arwah Encik Mohd Hanif .
Arwah merupakan pekerja di IKBN bandar Penawar .

2) Video ini juga ada banyak kenangan manis daripada kenagan pahit .

3) Untuk video ini juga 1 jabatan sahaja yang tidak terlibat .
Iaitu Jabatan Multimedia (Fotografi). Jabatan yang lain terlibat
(Nak tahu jabatan yang ada tengok lah video ini di akhir gambar
akan diberitahu jabatan apa yang terlibat )

4) Untuk kakitangan IKBN sendiri boleh dikatakan 10 orang .
Kakitangan IKBN yang terlibat . Lelaki & Perempuan .

Mungkin ada lagi berbezaan .
Akan di update lagi . Sekiranya ada perbezaan .

Khas untuk semua Bekas pelajar IKBN Bandar Penawar .
Hope korang enjoy .

PERHATIAN : Klau boleh tengok di YouTube . Sebab saya nak tgk berapa ramai yang tengok video ini . Lagi pun saya nak tgk views video ini . Sekiranya ada komen2 positif sila hantar di blog or video (YouTube) . Dari masa ke semasa saya akan cuba lakukan yang terbaik . Last sekali video ini hanya saja2 . #Kenangan :)

Link Video : http://youtu.be/FzBCxspY2jc
Link Channel Youtube : http://www.youtube.com/user/fatinahzaine

Semoga korang enjoy tengok video ini :)


*** Untuk Video di tempat belajar .
Akan ada lagi . Cuba tak pasti video tentang apa .
Apa akan di update di Facebook , Twitter & YouTube saya :)
 TUNGGUUUUUUUUUUU .............



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...