♥♥ #Gafimmers ♥♥

Khamis, 28 Februari 2013

Study Part 2

Dear Blog,

Sebelum ini saya ada post update blog pasal Study Part 1 .
Untuk siapa yang tak tahu Klik SINI

Selepas saya belajar drawing mengunakan tangan
Selepas itu saya akan belajar
Melukis kan peralatan atau perabut yang berada di dalam gambar :)

Untuk pembelajaran kali ini
Banyak yang saya belajar
Antaranya,

1) Saya kena tahu tema atau konsep apa yang saya nak untuk rumah saya.
2) Peralatan or perabot asal yang perlu ada dalam rumah
3) Kedudukan peralatan or perabot dalam rumah
4) Ukuran peralatan or perabot (bukan ikut suka hati kita je nk letak berapa)
kebiasanya perabot yanga da dalam rumah ukuran yang biasa digunakan .


Hasilnya ini ---> (Kitchen)



Contoh simbol yang berada di Kitchen 


1) Sinki
2) Cabinet
3) Frezer
4) Stove



Instagram @fatinahzaine


p/s : sebenarnya gambar ni dah lama dah . Sebuk update video sampai gambar yang dah lam di abaikan :)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...