LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Ahad, 27 Januari 2013

#Tahniah SELANGOR, JOHOR DARUL TAKZIM & ATM

Dear Blog,

Mesti korang dah tahu kan ...
Post update untuk kali ini pasal apa ....
Betul lah tu (itupun klau tekaan korang tepat)
Klau tak tepat cuba lagi :D

Untuk yang tak mengenali saya .
Klau tanya saya ...
Sukan apa yang saya suka .
Saya akan jawap #BolaSepak .

Bukan saya tak minat sukan lain .
Minat juga tapi
Tak seminat atau si giler (dah tak tahu nak ckp mcma mana) Bola Sepak .

Tapi dorang akan tanya .
Perempuan mana boleh main bola sepak .
Mmg perempuan tak boleh main bola .
Tapi tak semestinya Perempuan tak bola minat atau sokong kan ?

Nak ikutkan .
Girl mmg tak boleh main bola
Tp girl bola main futsal .

Bola Sepak & Futsal benda yang sama .
Sebab mereka main mengunakan bola juga .
Cuma Bola sepak klau main kena ramai .
Berbanding dengan Futsal .

Futsal dalam 6 orang sudah cukup . (Tidak masuk Simpanan)
Tp bola Sepak 11 orang termasuk penjaga Gol (Tidak masuk simpanan)
Nak tahu lebih lanjut .
Search Google sendiri .
Tak perlu saya terangkan dekat sini

Sebab itu bukan tujuan saya untuk update blog kali ini
Berbalik kepada tajuk asal .
Untuk post kali ini .

Saya ingin mengucapkan #Tahniah
Kepada semua team yang dapat masuk ke pusingan kedua
Terutama #SELANGOR, #JOHOR DARUL TAKZIM & #ATM

























Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...