LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Khamis, 24 Januari 2013

Kehidupan @fatinahzaine93

Dear Blog,

Sudah lama saya tidak mengupdate blog .
Last saya update 17 Januari 2013 .
Itu pun update birthday :D


Sudah hampir 2 minggu saya menjadi seorang pelajar semula ...
Mula agak berat untuk mengambil jurusan ini .
Kerana saya tidak membayangkan akan mengambil jurusan ini .

REKABENTUK DALAMAN KEDIAMAN
Itulah Jurusan yang saya ambil di Kolej Komuniti Selayang .
Jurusan yang tidak saya fikir akan saya ambil .

Selama 2 Minggu belajar .
Jurusan yang sangat senang .
Tidak yang susah sangat .
Mungkin masih diawal pembelajaran .

Mungkin KEDIAMAN tidak banyak ruang yang diperlukan .
Melainkan PEJABAT, RESTORAN & RETAIL .
Jurusan RekaBentuk Dalam ?
Jurusan ini lebih kurang mcam Arkitek :)

Pemulaan untuk subject ini

Berpandukan Existing Layout Plan (Skala : 1:75)  yang pensyarah dah bagi

1) Dry Kicthen, Wet Kitchen, Utility & Yard (Skala 1:25)
2) Master Bedroom (Skala 1:25)
3) Living Room & Dining (Skala 1:50)

Harapan Saya :: Semoga saya berjaya belajar bidang yang baru ini... Aminnn  :D

Contoh yang saya dapat ::


(Baby Bedroom)


(Guest Room)


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...