♥♥ #Gafimmers ♥♥

Ahad, 13 Januari 2013

#BolaSepak

Dear Blog,

Untuk blog kali ini ..
Tak ada benda yang menarik ...
Untuk awal bulan & awal tahun ...

Biasanya orang akan bercerita tentang #BolaSepak
Lagi - lagi seseorang itu meminati #BolaSepak tak kiralah
Bola Sepak Luar Negara mahupun Malaysia .

Begitu lah berlaku kepada saya .
Dalam banyak sukan
Suka #bolaSepak yang menjadi sukan kegemaran ...

Untuk sy minati saya merupakan peminat #BolaSepak
Tapi untuk saya main saya suka #Badminton & #Futsal & #Bowling
Tapi utk #Futsal saya tak pernah main lagi ...
Kerana tidak ada kawan yang meminati #Futsal
Tp tidak kepada #Bowling dan #Badminton .

Selalu main .
Tapi Sekarang saya dah jarang bersukan ...
Panjang betul Intro saya bagi HeHeHe ...
Okey kita tukar topik kepada #BolaSepak

Untuk Tahun 2013
Saya menyokong 3 Kelab .
Berlainan bagi tahu lepas .
Tahun lepas cuma 2 kelab sahaja
Tapi tahun ini 3 Kelab

Kelab yang saya sokong

Semestinya #Selangor, #AngkataTenteraMalaysia & #Johor

1) SELANGOR FC.
2) Persatuan Bolasepak Angkatan Tentera Malaysia
3) JOHOR FAN CLUB

Kenapa ketiga - tiga kelab ini ?

1) Kerana tempat Kelahiran saya dan di SELANGOR FC.
2) Kerana saya tak ada jawapan utk soalan ini . Saya sendiri tak tahu kenapa yang pasti saya suka player beliau .
3) JOHOR FAN CLUB merupakan kampung saya . Tapi kenapa saya tak sokong dari dulu . Kerana dulu tak ada player - player yang saya rasa bolehh pergi jauh . Johor ada 5 player yang saya suka & saya rasa boleh pergi jauh :)

Angkatan Tentera Malaysia #ATM


Twitter : ATM (@ATMFA) 


Facebook : Rezal Zambery Yahya


Twitter : Farizal Harun (@farizal_harun)



Selangor Darul Ehsan 

Facebook : SELANGOR FC.



Twitter : Asraruddin Putra (@Asraruddin04)



Facebook : Amri Yahyah 17
Twitter : Mohd Amri B Yahyah




Johor Darul Takzim


Facebook : JOHOR FAN CLUB



Facebook : Mohd Zaquan Adha
Twitter : Zaquan Adha (@deqone_08)
Aidil & Zaquan (@AidilZaquan78)



Facebook : Mohd Aidil Zafuan
Twitter : Aidil & Zaquan (@AidilZaquan78)




Facebook : Safee Sali
Twitter : ss10 (@SafeeSali_10)


Facebook : 



Facebook : Safiq Rahim
Twitter : Safiq Rahim (@SafeeSali_10) 


#Selangor
#JohorDarulTakzim
#ATM

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...