♥♥ #Gafimmers ♥♥

Rabu, 24 Oktober 2012

MTV "Pendusta" by Alif Satar

Dear Blog,



MTV berikutnya selepas "Kisah Yang Terindah" by Harris Alif & "Kau Tak Menarik Lagi" by Arrowa Sakwa

Music video ini music video yang kedua saya tak join ...
Bukan tak nak join ...
tapi kawasan tempt yang shooting yang bertukar - tukar tempat dalam masa yang sangat singkat ...
(bertukar tempt mcam mana kena tgk MTV ini)

Mmg kami patutnya kena join tp seperti yang saya cakap ...
Mungkin tak ada rezeki saya dan Nur Faten Amalia Rosli untuk join MTV ini ...

Apa yang saya boleh cakap dekat sini ...
Jujur saya rasa rugi sangat tak join terlibat dalam MTV ini ...
Mungkin juga tak ada rezeki nak join MTV ini ...

Cakap byk pun tak guna
Jom tengok MTV terbaru dari Khairul Hazwan dan Team LOULpop Studio & Art Gallery

Oh ye, Sebelum saya terlupa MTV ini ada Di Sebalik Tabir Pembikinan Muzik Video "Pendusta" by Alif Satar

Enjoy menonton Muzik Video "Pendusta" by Alif Satar :)

Bawah ini Di Sebalik Tabir Pembikinan Muzik Video "Pendusta" by Alif Satar



Muzik Video "Pendusta" by Alif Satar


p/s :: Saya mmg merasa sangat - sangat rugi kerana tidak dapat mengikuti utk menjayakan Muzik Video "Pendusta" by Alif Satar ... Mungkin tak ada rezeki :)

Klik Gambar untuk tengok Di Sebalik Tabir "Pendusta" - Alif Satar










Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...