♥♥ #Gafimmers ♥♥

Ahad, 5 Ogos 2012

Manusia ...

Dear Blog,




Perkara 1 :

Aku tak tahu ape salah aku terhadap kau...
Sampai kau sanggup buat mcam tu dkt saya ...

Mula kau hantar benda yang tak penting ...
Pastu ko Unfriend (aku tak kisah)
Kau dan unfriend kau block aku pulak ..

Kau ingat aku tak tahu kau kutuk dan ckp pasal aku...
Dekat wall ko atau wall orang lain ...

Sudah - sudah lau ko mengata orang ...
Bulan baik ni kan ...
Cuba lah jadi manusia yang berguna sikit ...

Jangan kerja nak cari kesalahan orang lain je ...
Kesalahan sendiri tak nampak...
Dan membuat kan orang lain meluat atau benci dengan kau ...

Perkara 2 ::

Serius aku pelik...
Apa masalah kau dengan aku
Sebelum ni tak  ada pun kau cari pasal dengan aku ...
Bukan tak de langsung ...
Ada ... Tapi x de lah sampai menyakitkan hati ...
Tapi kenapa sekarang kau cari pasal dengan aku ...
Sampai menyakitkan hati orang ...

Aku tahu kau jenis yang mcam mana ...
Kau jenis yang kalau ko marah seseorang ...
Kau tak kan lepas kan dekat orang tu...
Tapi kau akan lepas kan dekat orang lain ...
Orang lain itu mesti GF kau yang akan kena dulu baru kawan - kawan rapat ko ...

p/s :: Kita hidup didunia ini ...
Tak semuanya serpurna ...
Ada juga cacat celanya ...
Cuma nampak atau tak je :)

Ingat :: Tak semestinya orang suka kita ... Dan kita suka orang .. :)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...