♥♥ #Gafimmers ♥♥

Jumaat, 10 Ogos 2012

Doaku Untuk Sayang

Dear Blog,



Hari ni saya diperkenalkan oleh seseorang tentang 1 tajuk lagu ..
Actually dah lama sebenarnya ...
Baru berkesempatan untuk update pasal tjuk lagu ni ...

Mula2 dengar lagu ni agak pelik n keliru juga ...
Kerana lagu ni beliau tujukan untuk arwah suami beliau...
Al-Fatihah untuk arwah suami beliau ...

Tapi bila dengar lagu ni ...
Sambil dengar mp3 lagu ni ....
saya masih tidak dapat fham maksud lagu ni ...

Saya cuba cari lagu ni dlm bentul MTV dkt youtube ...
Akhirnya saya berjaya ...
Dan saya fham maksud lagu ni ...

Tapi saya tak reti nk uraikan ...
Korang sendiri lah uraikan mengikut pendapat korang sendiri ...
Cukup lah saya sendiri tahu maksud lagu ni ...

ni lah tjuk yang saya maksudkan ...
WALI BAND - Doaku Untukmu Sayang .




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...