LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Sabtu, 28 Julai 2012

Thanks

Dear Blog,



sambungan dari tajuk Sedih !

Aku cuba untuk tidak gaduh atau bermusuh dengan sesiapa ...
Kerana aq thu sekrg ni umat islam dalam bulan yang sanggat baik ...
Sebab tu sy mengelakkan utk tidak gaduh atau bermusuh ...

Tapi etah lah manusiakan ...
Tak pernah nk enjoy dgn kehidupan sendiri ...
Mesti ada je yang tak kena & x suka di hati ...

Saya pun dah thu snagat ...
Kita hidup di dunia ini tak semestinya orang suka dkt kita ...
& tak sebaliknya ...
So, x yah nk fikir diri tu hebat sangat ...

Sebelum mencari kesalahan orang lain ...
Fikir dulu sama ada dri tu ada ke orang suka ...
Jangan nk pentingkan diri sendiri ...

Tq kepada My Love ...
Kerana mengdengar luahan hati sygmu ini ...

Tq kepada BFF ...
Kerana menjadi kwn yang baik utk kwn saya :)


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...