♥♥ #Gafimmers ♥♥

Isnin, 9 Julai 2012

Pratikal Minggu 1

Dear Blog,


Hari ini masuk minggu kedua saya pratikal di LOULpop Studio & Art Gallery .
Not bad lah minggu pertama pratikal ...
Sanggat menyeronokkan kot :D

Buat pengetahuan kawan - kawan ...
saya baru balik dari Gerik, Perak ... 
Saya  merupakan wakil dari LOULpop Studio & Art Gallery utk event di sana selama 3 hari 2 malam ...
Di sana sanggat menyeronokkan ...
Dapat pengalaman menjaga booth LOULpop Studio & Art Gallery ...
Mula2 tu agak malu dah segan juga ...
Sebab baru first time join Youth Trust Foundation - myHarapan ...
Lama - lama okey lah ...
Tapi tak semua orang saya okey ...
Ada gak yang tak bertegur sapa... :D

Semoga minggu kedua pratikal semua berjalan Lancar :D
Insya-Allah next update akan saya cerita penggalaman di event disana atau gambar2 :D


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...