LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Rabu, 27 Jun 2012

BF, BFF dan Kawan Rapat :)

Dear Blog,




Hampir seminggu juga aq meninggalkan tempat belajar dan
Kawan - kawan seperjuangan ....
teringat memori - memori tiap berada dekat sana ...

teringat juga tanggal 22 Mei
tanggal 22 mei merupakan my birthday
dan tanggal ni juga aq kena teruk dgn kawan pastry ...

bila ingat balik memory ni kelakar sgt2 ... :)
Apa pun tq korang kerana susah je buat kejutan ...
tp sebenarnya bukan kejutan lgi ...
bab  sy dah nmpk dah dah sebenarnya ...
sebab tu sy lari hehehe ..
apa2 pun saya enjoy time tu walaupun teruk kena ... hehehe ...

di kesempatan ini juga saya ada lagu khas untuk korang ..

hayati lah lagu ni  Mohammad Fitri | CT May | Siti Nursofea | Zara AmandaViolet Wan | Nurul Hidayah | Firdaus Raffi | Hafiz Yahya | Naqie Killerz | PUtat Shazuan




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...