LIKE

♥♥ #Gafimmers ♥♥

Rabu, 23 Mei 2012

Thanks You Guys :)

Dear Blog,



Tq kepada semua yang with my birthday ... :)

Semalam teruk kena surprise dengan kawan - kawan ...

Tapi sebenarnya bukan surprise pun bab dah nampak dah dorang agihkan tugas masa tu ...

Apa lagi cabut lah cepat2 :)

Last2 kena gak ... Sebab dah x larat dah nk lari ... Tawakal je .. :)

Tq guys kerana buat surprise utk kena kan saya :)

  1. Mohammad Fitri
  2. Violet Wan
  3. Ainur Fatihah 
  4. CT May 
  5. Zara Amanda 
  6. Siti Nursofea
  7. Nursaidatul Aishah 
  8.  Rusyatie Hussien
  9.   Cik Sarah 
  10. Nurshariza Binti Jamaludin 
  11. Daya Damia
  12.  Eina Damia 
  13. Ana Sa'at 
  14. Epul Shimuhara
Kebanykkan yang terlibat jurusan yang sama ...
2 je jurusan yang b'lainan ...
iaitu No.13 (HK) & 14 (Marin)

Saya tak thu ada lagi ke yang terlibat ...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...