♥♥ #Gafimmers ♥♥

Sabtu, 30 April 2011

Berita Gembira

Dear Blog,


Catatan ke-2

Hari ini , hari yg ditunggu oleh semua peminat AKIM (Gafimmers)
Pasti tidak sabar menunggu lagu JANJI keudara di station radio tmpt..
Seperti HOT FM... ERA FM... SURIA FM dan paling penting Carta Muzik - Muzik 26

B'mula dari Hot FM, JANJI mendpt nombor 20 pada minggu lepas...
Tp berbeza minggu ini... JANJI turun 5 anak tangga ke tangga ke 25.
Sedih gak bila dpt tahu JANJI turun daripada carta...

Era FM :: JANJI minggu lepas mendpt nombor 20...
Tp tahun ni meningkat 5 anak tangag ke tangga ke-15
Gembira sangat JANJI naik 5 tangga.
Tp tak tahu pulak nasib JANJI at MUZIK - MUZIK 26

Suria FM :: Tiada siapa yg thu JANJI no rape...
Ntah lah... Suria FM mcam dah t'pinggirlah...

Muzik - Muzik 26 :: Dpt tahu lagu JANGAN KAU PERGI jatuh tangga t'akhit...
Agak sedih juga lah . Sebab lagu tu best sgt2.
Harap tak terkeluar carta lah...

Aq nak cerita tentang lagu JANJI...
Mmg berdebai gila lah tadi...
Kerana carta 20-16 tak de lagu JANJI
carta 15 - 11 pun JANJI tak de
10 - 6 pun juga JANJI tak de

Kami penyokong gaffimers menletakkan lagu JANJI Top 10
Tp klau JANJI top 3 lagi okey...

No 3 :: Bagai Bidadari By Tomok
No 2 :: Maaf Dari Hati By Sofaz
No 1 ::  Janji by Akim
Bila diumumkan lagu JANJI Juara carta MM26...
Tiba - tiba air mata aku menitis.
Mmg aq gembira, b'syukur sgt...

*** Lagu JANJI mmg layak menjadi Juara Carta MM26...
Thaniah geng Gafimers atas usaha kita utk menjadikan lagu JANJI
sebgai JUARA...

p/s Good Job Geng Gafimmers Thaniah kpd semua yg mengundi lagu JANJI menjadi JUARA...
Teruskan usaha kita utk menjadikan lagu JANJI sebagai JUARA di MM26, HOT FM, ERA FM, SURIA FM dan lain station radio klau ada...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hai..Fatinah Zaine saya merupakn peminat...pemain bola sepak....kebangsaan...sya..minat sngt2 kat Aidil and zaquan..sampai..dalm fb say nie..penuh nangan gambar dorng semua...memang peminat fanatik siorang..sebut je nama aidil nangan zaquan....pasti....saya..suke..sebab.saya minat sngt..la....sampai..orng kata....Nama Saya Khadijah Hamid.... saya..nie...adeq..beradik..aidil and zaquan...awt x nya...dalam fb penuh nangan gambar diorang semua....saya meman minat giler2 nangan diorang....sya..nak tnya..macam...mana kalau nak wat twitter and Blogger..sya nak sngt2.....sebab..boleh..sya..ada nak wat sesuatu kat blogger..and twitter mengenai saya....

♥ Fatinah Zaine ♥ berkata...

kenapa Khadijah Hamid ... Add saya di facebook nntisy aajr mcam mana nk buat blogger atau twitter .. tp sebelum add... massege dulu sy kenalkan diri .. sebab sy tidak add sebrang orang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...